as trött

Godmorgon alla!

Igår när jag skulle blogga så stängdes datan av och då gick jag och la mig för orkade inte krångla med den..

Men iallafall trodde jag aldrig skulle komma ifrån skolan igår, tisdagar är det värsta som finns men tillslut så var dan över .

Efter skolan åkte jag till stallet och borsta och fixa Dracula och gick och mötte Emma och Eveline. Vi gick upp på ridbanan och jag bärde fram lite bommar. Sen fick jag rida Eveline en stund , hon kändes  ganska seg men det var nog för hon var lite trött ;)
 
När jag kom tillbaka till stallet fixade jag vatten åt karre som hade bajsat i vatten hinket.. och mockade, fixa hö och foder till Dracula och Lady. Jag hann även borsta halva sillan innan jag åkte hem också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0