Dessa dagar blir veckor

Hej allihopa! ( om det finns några kvar)

Jag ber om ursäkt att dessa dagar blir veckor men det har blivit krångel. Men nu så börjar det likna något så om 1 vecka kanske det släpps!

Tänkte att jag bloggar tills dess.

Sitter just nu och försöker ändra lite på bloggen men det vill inte som jag vill, suck. Ska iallafall  till stallet sen. Ska ut på promenad med Dracula och sen på em rida sarre.  Ska nog nu fundera på vad jag ska hitta på med sarre, hade gärna tränat lite bommar men det finns ju inga bommar där nere så får hitta på något annat. Eller om jag frågar Anette om vi kan vara på banan där uppe och ta fram lite grejer och bygga en banan så hon får tänka hela tiden! Aja vi får se. 

 
Vi hörs sen

kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0