Underbara hästar!

Hej!

Har nyss duschat och så.
Har hunnit med en del i stallet idag. Först så turades jag och matilda om att rida Lady vi hoppade lite och fick kämpa som jag vet inte vad. Så det kändes sådär. Vi hade med oss Dracula upp också. Provade rida honom också och det gick riktigt bra han bar upp  mig riktigt bra även fast jag är lite för lång. Tränade honom också lite från marken.


Efter det smörjde jag lite och åkte hem och åt.
Åkte sedan tillbaka till stallet och red Sarre Matilda (www.matildathorud.blogg.se ) var med och fota!
Red henne på banan, jobbade henne mycket i galoppen. Skulle rida i åttor och volter osv. Red ganska mycket utan stigbyglar också och träna balansen lite. Känndes inte jätte bra i början men sen vart det och kännas bättre!
Sen red vi ut en kort sväng, och då känndes hon inge bra för hon bara drog och höll på..

Här får ni några bilder! fler kommer sen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0