Hej hej !

Hej allihopa!

Har haft fullt upp därför ingen bloggning :)

Men i lördags var jag med Frida på dressyrtävling i Ludvika, duktig som jag är glömmer jag min kamera  i stallet så fota med Fridas kamera istället:)
De var ju jätte duktiga! Och det sluta med en förstaplats!


Och i söndags hjälpte jag Emelie att flytta.
Och igår var jag i stallet med Frida och Annalena och vi fixa så att frodos och sillans grejer skulle få plats :)
Vi red även en sväng jag på Dracula, Frida på Lady och Annalena på Sillan. Det gick bra ramla bara av en gång! ;)
På kvällen gick jag ner till majbrasan med Frida och där träffade vi Annalena.

Så här såg jag ut igår kväll.
Och  nu har jag varit ute och fotat lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0