6 Maj

Hej!
Kör en liten genomgång av dessa dagar jag inte bloggat.
Onsdag : I onsdags åkte jag till Eveline , Frida följde med och fota. Red först en sväng på en åker sedan i skogen! Efter det åkte vi till Dracula och Frodo och gick en sväng med dem. 
 
Torsdag :
I torsdags var  jag  i stan med mamma och syrran. Köpte två tröjor och ett par leggins.  

Fredag :
I fredags var jag,Matilda,Frida,Emilia och Agnes med på mini talang, vi dansa.   

Lördag : I Lördags var jag in till stan med mamma,syrran,mormor och morfar och kolla lite affärer och hämta  min kusin som skulle sova här.


och idag : Har jag varit i stallet mellan 10-4 ungefär. Mockade först red sen Dracula. Ulrika,Lady,Annalena och sillan var med. Efter det cykla jag och Annalena ner och köpte glass. När vi ätit det så åkte jag ner till Sarre och fixa åt henne ,red henne på banan red väldigt mycket utan stigbyglar. I början känndes hon jätte seg men det vart bättre. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0